Întrebări frecvente

Ultima modificare: 29 martie 2022

Cuprins:

Cum pot plăti?

Angelus TV pune la dispoziție două metode de plată:

Online prin Stripe

Poți cumpăra accesul la emisiunile Angelus TV prin intermediul website-ului, prin serviciul de plăți Stripe, prin card de credit, PayPal, Apple Pay sau Google Pay.

După ce introduci datele vei fi redirecționat pe pagina de plăți:

Card de susținător

De asemenea poți cumpăra un card de susținător care conține un cod de reducere de 100% la tipul de acces ales de tine.

Vei folosi acel cod de pe card, aici:

Am făcut plata dar nu am acces, ce să fac?

De obicei plățile online, mai ales cele singulare, pot dura chiar și 24 de ore până sunt procesate. Stripe, PayPal, Apple Pay sau Google Pay au stipulate aceste detalii în termenii și condițiile lor. Noi oferim 3 zile de grație în care aveți acces la tot catalogul de emisiuni, să fim siguri că nu aveți întreruperi sau neplăceri cauzate de procesarea plăților.

Dacă însă se întâmplă să plătiți și suma figurează în raportul tranzacțiilor băncii dumneavoastră dar nu aveți acces vă rugăm să ne scrieți un email la card@angelustv.ro și vom rezolva problema cât de repede posibil.

Care sunt condițiile de rambursare a plății?

Depinde de tipul de acces pe care îl dețineți: pentru acces 1 lună aveți 3 zile în care puteți cere rambursul plății, pentru acces 6 luni aveți 7 zile, pentru acces 12 luni aveți 14 zile, iar pentru acces Gold aveți 21 zile.

Scrieți-ne un email la card@angelustv.ro și specificați detaliile contului și ale plății și vă vom returna plata. Cel mai probabil în raportul tranzacțiilor va apărea ca ramburs din partea Stripe.

Cum raportez un video care nu se încarcă?

Ne străduim să verificăm atent fiecare episod dar se mai întâmplă ca un episod să nu pornească. Dacă se întâmplă asta am aprecia mult dacă ne-ai scrie un email la card@angelustv.ro în care să menționezi emisiunea, sezonul și episodul care nu se încarcă. Mulțumim mult!

Cum pot recupera adresa de email asociată contului meu?

Scrie-ne un email la card@angelustv.ro cu detaliile pe care ți le amintești și ne vom strădui să rezolvăm problema. Din motive de securitate nu garantăm că vă vom răspunde solicitării dacă nu primim destule detalii.

Mi-am uitat parola, cum o recuperez?

Nu-i nimic, se mai întâmplă! Poți accesa link-ul de resetare al parolei și apoi să introduci adresa ta de email. Vei primi instrucțiunile de resetare pe adresa de email. Te sfătuim să folosești o parolă greu de ghicit!

Cum îmi pot șterge contul?

Ne pare rău că vrei să îți ștergi contul și sperăm că vei reveni. Din motive de securitate te rugăm să ne trimiți un email la card@angelustv.ro cu detaliile contului tău și îl vom șterge noi imediat.

Nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta?